Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Pane Bokr, je každého právo mít jaký chce názor. Já zas mám ten názor , že jeli něco úmyslně protlačeno a má to dopady do veřejného rozpočtu  až kriminální. Tak je třeba jednat / šetřit a to je věc Policie a né moje. Já to, co jsem napsal, říkám  roky a opakuji to na všech úrovních.

 Nejsem ale primátor , ani radní, či zastupitel Plzně,  a nebo šéf Teplárenské abych se držel za nos. Mimochodem tomu jsem to osobně sdělil do očí. Táhne se to již od Kalouse, přes Rödla , přes Baxu a všichni můj názor na umístění spalovny ZEVO na Chotíkově dobře znali. To samé hejtmani  na Kraji.

 Nu a vidíte  mnozí raději podvodně studovali práva a dnes maji tituli. To platí i na zrádce všech zrádců - dnes ministra, hihihihihi

 Pravdou je, že je smutné zakonzervovat výstavbu. Ona je spalovna třeba a stejně se dostaví. Jen zas bude dražší.

 Ale kdo se obohacuje na stavbě, to je třeba šetřit, kdo bunktuje tyto drahé hlouposti? Který poradce je odpovědný? Proč u toho není dotřiďovací linka/zařízení?

To je stejné jako nakoupit 10x předražený gama nůž.

Navíc přistupovat zas ke komunistickému modelu svozu odpadů? Díky! To je prostě neekonomické zvěrstvo!!!Trestné by mělo být i lhaní na bilbordech.

 A nebojte písemně požádám  radu Města Plzně , jako občan, O Finanční  Rozvahu k záměru svozu odpadů přes měststký podnik. Nu a taky o vyčíslení hospodaření Balounovo s.r.o.

 Takže vše ve správný čas

0 0
možnosti
DB

Pane autore, možná máte věcně správné připomínky. Ale proč jste je neuplatnil v procesu schvalování té spalovny. Teď, kdy už je proinvestována více než miliarda, je to jaksi opožděné. A v tomto případě se kloním k názoru, že všechny náklady vzniklé zablokováním této stavby, nebo dokonce i trestní odpovědnost by měli nést ti, kteří to zablokovali. Teď už je to pouze pláč nad rozlitým mlékem.

0 0
možnosti
RP

Koukám lidi jaký máte strach, no je to silná skupina a taky bezcitná, ale takhle skončíme v rukou nějakého Putina, to je vám jedno?. No vlastně jak tak koukám tak vám je jedno že vás někdo okrádá!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS